3 Ekim 2013 Perşembe

Dabbe Cin Çarpması – Hd Film İzle


Dabbe Cin Çarpması – Hd Film İzle
Dabbe cin çarpması full izle filmi daha doğrusu dabbe filmleri ile ünlü hasan karacadağ'nın yeni ürünü olan dabbe cin çarpması korku filmi sevenler için güzel bir yapım diyebilirim sevgili arkadaşlar. Şahsen ben Allah ile korkutan korku filmlerinden hoşlanmayan birisi olarak filmi gerçekten çok beğendiğimi söyleyebilirim, beğendim beğenmesine ancak gerçektende çok korktum. Birde filme kız arkadaşım ile gitmiştim, gitmez olaydım kızın yanında madara olduk. Neyse arkadaşlar lafı daha fazla uzatmadan ben sizlere biraz film hakkında bilgi vermek istiyorum, biliyorum isminden filmin ne olduğu ve aşağı yukarı konusunun ne olduğu biraz belli oluyor ancak ben size tam detaylı bilgi vermek istiyorum tabi siz genede konusunu okumak istemezseniz saygı duyarım. Dabbe cin çarpması hd izle filminde evlilik hazırlıkları yapan bir çift bulunmaktadır, evlilik hazırlıklarına devam eden kübra kına gecesinin olduğu gün cinler tarafından hazırlanarak yapılan bir saldırıya uğrar ve bedeni tanımlanmayan varlıklar tarafından mağlesef elegeçirilmiştir. hd film izle seçenekleri ile filmimizi seyrederken film hakkında biraz daha bilgi vereyim. Kübranın başına gelen bu enteresan ve iğrenç olay kıbledere köyü için yeni veya acayip bir olay değildir. Bu köyde geçmişte define arama olayları sırasında gine böyle esrarengiz olaylar yaşanmış ve adeta köyün üzerine yapışmış kalmıştır. Kübranın yakın arkadaşı olan ebru bir ruh doktorudur ve kübraya yardım etmek için bir cin çıkarma hocası ile anlaşma sağlar, cin çıkarma seansları sırasında seans kayıt altına alınıp incelenecektir. Din ve bilim karşı karşıya değil yan yana olarak kübraya yardım edecektir. Dabbe cin çarpması direk izle filminde ki asıl amaç budur fakat başlarda her şey yolunda gidiyor gibi görünsede karanlık olaylar köyün ve köylülerin başına yapışarak herkesin laneti haline gelecektir.
Dabbe Cin Çarpması – Hd Film İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder