18 Ekim 2013 Cuma

Dip – Sanctum 720p – Full HD izle


Dip – Sanctum 720p – Full HD izle
Öncelikle Herkese merhaba demek istiyorum. Bugün sizlere Dip – Sanctum full izle adlı filmi tanıtmak istiyorum aynı zamanda sitemizden de bu filmi Dip – Sanctum full hd izle imkanı ile seyredebilirsiniz..

Dip – Sanctum Filmi Full izle; Gerçek olaydan esinlenmiş bir film.Su altında kazı çalışmaları yürüten bir ekibin, dünyanın en karmaşık tünel sistemlerinde yaşadıkları trajedi ve tehlikeleri konu alan filmin yapımcısı “Avatar” ve “Titanic” filmlerinin yönetmeni James Cameron.Dip – Sanctum 720p – Full HD izle filmi 2011 ABD, Avustralya yılında yayına girmiş ve bir çok film sever tarafından beğeni ile izlenmiştir. Dünya sinema severleri tarafından İMDB puanı 5.7 olarak belirlenmiş ve kadrosunda Ioan Gruffudd , Richard Roxburgh , Rhys Wakefield , Alice Parkinson , Christopher Baker oyuncuları bulunmaktadır. Yönetmen koltuğunda James Cameron, Alister Grierson otururken filmin türü ise Aksiyon , Dram , Macera şeklinde değerlendirilmiştir
Dip – Sanctum 720p – Full HD izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder