3 Ekim 2013 Perşembe

Star Trek: Bilinmeze Doğru – HD Film İzle


Star Trek: Bilinmeze Doğru – HD Film İzle
Star Trek: Bilinmeze Doğru türkçe dublaj izle filmi hakkında ne söylenebilir veya sizlere gerçek manada neler söyleyebilirim arkadaşlar malesef bilmiyorum. Filmi seyretmeme rağmen buraya yazacak bir şeyler bulamıyorum desem bana kızarmısınız? Evet sanıyorum kızarsınız, evet evet biliyorum haklısınızda ancak sizlerinde bana biraz hak vereceğini umud ederek film hakkında aklımda kalanları sizlerle paylaşmak istiyorum. Neyse arkadaşlar lafı daha fazla uzatmadan film hakkında bir iki kalem bir şeyler yazacağım sanırım. Filmi sinemada seyrettim fakat pekte sinemada seyredilebilecek kalitede bir film olduğunu sanmıyorum yani bu filmi sinemada seyretmedim diye üzülmenizi kesinlikle istemem öyle aman aman bir filmde değil. Star Trek: Bilinmeze Doğru full izle filminde dünya tehlike altındadır, bildiğiniz klasik kıyamet senaryolarıda diyebiliriz fakat bu filmde standart olmayan bir şey dikkatimi çekiti sevgili izleyiciler. Filmimizde uzaylılar dünyayı kurtarmaya çalışıyor, evet yanlış duymadınız. İnsan oğlunun köreltip bitirmeye çalıştığı muhteşem dünyayı uzaylımız kurtarmaya ve görevini gerçekleştirmeye çalışıyor dünyanın yok olma derecesine geldiğinde bazı iyi denebilecek insanlar ile uzaylılar bir araya gelerek dünyadan bir uzay gemisi ile evrenin merkezine çıkarak çekirdekten dünyayı kurtarmaya çalışmak isterler. HD Film İzle seçenekleri ile filmimizi seyredebiliyor olsanızda malesef filmimizi 3 boyulu seçenekleri ile sizlere sunamamaktayız, kulakları çekik olan uzaylı dostumuz dünyayı kurtarmaya çalışırken başına gelenleri konu alan ve dünyanın çivisinin çıktığını bir kere daha anlatan Star Trek: Bilinmeze Doğru hd izle filminde ki konuk oyuncuları ile göz ardı etmemek gerektiğini düşünmekteyim. Türkiye standartlarını inceleyecek olursak gerçekten kaliteli bir yapım olduğunu belirtmekten bir sorun çıkacağını düşünmüyorum, farklı standartların dışlında bir film seyretmek isterseniz tavsiye ederim arkadaşlar sizlerde izledikten sonra film hakkında ki yorumlarınızı bizlerle paylaşırsanız çok memnun olacağımı söyleyeyim şimdiden :D
Star Trek: Bilinmeze Doğru – HD Film İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder