12 Ekim 2013 Cumartesi

Biri Beni Durdursun 720p – Full HD izle


Biri Beni Durdursun 720p – Full HD izle
Öncelikle Herkese merhaba demek istiyorum. Bugün sizlere Biri Beni Durdursun full izle adlı filmi tanıtmak istiyorum aynı zamanda sitemizden de bu filmi Biri Beni Durdursun full hd izle imkanı ile seyredebilirsiniz..

Şiddete meyilli olan kocasını öldürdüğünü yıllar sonra itiraf eden bir kadının hikayesini anlatan filmde, polis kadının suçlu olduğunu anlamak için delil toplamaya çalışıyor. Kadın suçunu itiraf etmesine rağmen tutuklama emrinin geçerli olabilmesi için gerekli delillerin ortaya çıkması gerekiyor ancak polisi şüphelendiren şey yıllar önce işlenen cinayetin neden bu kadar uzun süre saklandığı… Kadının rahat tavırları polisi tedirgin ediyor ve kadını tanıdıkça tutuklama emrinin hatalı olabileceğini düşünüyorlar.Biri Beni Durdursun 720p - Full HD izle filmi 2013 yılında yayına girmiş ve bir çok film sever tarafından beğeni ile izlenmiştir. Dünya sinema severleri tarafından İMDB puanı 6.2 olarak belirlenmiş ve kadrosunda Marc Barbé, MiouMiou, Sophie Marceau oyuncuları bulunmaktadır. Yönetmen koltuğunda Jean-paul Lilienfeld otururken filmin türü ise Gerilim şeklinde değerlendirilmiştir
Biri Beni Durdursun 720p – Full HD izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder